Rólunk
Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram

KEDVEZMÉNYEZETT: "MERKÁTOR-TEX" Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-8.3.5-18/B
PROJEKT CÍME: Mikro-, kis- és középvállalkozások technológiai korszerűsítése célú Hitelprogram
PROJEKT CÉLJA: Forgóeszközfinanszírozás – Készletbeszerzés
VISSZATÉRÍTENDŐ HITEL ÖSSZEGE: 25 000 000 Ft
A projekt megvalósításának kezdete: 2022.12.09.
A projekt fizikai befejezése: 2023.12.08.
A PROJEKT BEMUTATÁSA:
Mikro,-kis és középvállakozások forgóeszköz hitele 0 % kamattal , 5 évre
A Hitelprogram célja, hogy támogassa a mikro-, kis- és középvállalkozások zavartalan likvid működését, az ehhez szükséges készletbeszerzések és működési költségek finanszírozása által, a hatályos, termékleírásban meghatározott elszámolható költségek mentén. A GINOP-8.3.5-18 kódszámú program a vállalkozások működési költségeinek fedezésére kínál megoldást önerő nélkül, maximum öt éves futamidővel, 100%-os előleg mellett.
Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való alkalmazkodását segítő fejlesztések a Merkátor-Tex Kft-nél

KEDVEZMÉNYEZETT: "MERKÁTOR-TEX" Kereskedelmi és
Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
SZERZŐDÉS SZÁMA: GINOP-1.2.14-20-2021-00263
PROJEKT CÍME: Modern üzleti és termelési kihívásokhoz való
alkalmazkodását segítő fejlesztések a Merkátor-Tex Kft-nél
TÁMOGATÁS ÖSSZEGE: 58.161.113 Ft
TELJES KÖLTSÉG: 83.087.304 Ft
TÁMOGATÁS MÉRTÉKE: 70%
A projekt megvalósításának kezdete: 2021.07.01.
A projekt fizikai befejezése: 2022.12.31.
A PROJEKT BEMUTATÁSA:
A pályázat keretében egy komplex fejlesztést valósítunk meg.
A projektben gépbeszerzés, építési tételek, bérköltség, munkavégzés
feltételeinek fejlesztése, bérleti díj elszámolása, hardver beszerzés,
marketing tanácsadás tevékenységek valósulnak meg.
A vállalkozásunk által forgalmazott termékek jelenleg 4
nagyobb termékcsoportra osztható: rövidáru (cérna, gumi, tű, szalag, tépőzár,
csatt, gomb stb), méteráru (ruházati szövetek, kelmék), lakástextil (függöny,
bútorszövet, karnisok, vásznak), kézimunka (kötés, horgolás, hímzés stb
kellékei).
Az eszközbeszerzéssel egy új függöny gyártó sort helyezünk
üzembe. A jelenlegi magyar és külföldi besszállítók anyagait fogjuk továbbra is
feldolgozni és a méteráruból kész méretre gyártott terméket gyártani, tehát
custom made tevékenységet végezni. Megrendelőink gyakran lakberendező,
belsőépítész által kialakított belsőhöz kérik az egyedi méretezésű, gyártású
függönyöket.
Az eszközök használata felhasználóbarát, ezáltal csökken a
gyártásra fordított idő és energia, munkatársaink leterheltsége is csökken. Az
általunk vásárolni kívánt gépekkel a lakástextil gyártási piacon kiváló
minőséget, egyedi kivitelezést, gyors gyártást tudunk nyújtani leendő
megrendelőinknek. Kiegészítő szolgáltatásként az elkészült termékek felrakását
is vállaljuk.
A lakásépítések és felújítások várható fellendülésével
számolunk, ami magával húzná a lakástextil fellendülését is, így cégünk jól
időzített fejlesztéseivel, saját textilcsaládjával erősödhet a piacon. A Covid
járvány okozta bizonytalan helyzet rávilágított annak szükségességére, hogy a
cég szélesítse tevékenységét a már meglévők kiaknázásával – kész textiltermék
gyártása.
A modernebb géppark kevesebb selejt és hulladék-anyaggal
dolgozik, ezzel fenntarthatóbb és eredményesebb működési költséget tudunk
elérni. A telephelyünk energetikai felújításával, nyílászárócserével,
hőszigeteléssel csökken a rezsiköltségünk és fenntarthatóbb lesz a működésünk.
Cégünk számára a kitörési pont lehet, hogy minél nagyobb
feldolgozottságú szinten értékesítsük termékeinket. A lakástextil készítés
teljes menetét házon belül végezzük, a tervezéstől a megvalósításig. Minden
ízlésnek megfelelően, rövid határidővel kell dolgoznunk megrendelőinknek. A
pályázattal fejlesztjük a cég telephelyét, informatikai és eszközparkját, és
szakembereit ebben az irányban. A magasabb hozzáadott értékű termékek magasabb
árbevételt, magasabb profitot jelent.
Komplex informatikai rendszer fejlesztése

SZERZŐDÉS
SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01698
SZERZŐDÉS
CÍME: A Merkátor-Tex Kft. komplex informatikai rendszer fejlesztése.
SZERZŐDŐ
NEVE: MERKÁTOR-TEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
Konstrukció keretében igényelt
kölcsön
15 290 000 Ft 50,00 %
Konstrukció keretében igényelt vissza nem
térítendő támogatás 12 232
000 Ft 40,00 %
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy
integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő,
annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek
segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális
ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes
tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR
modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak
strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek
betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik
bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési
hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és
feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen
nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási
rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a
munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul
rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen
digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a
számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel
rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának
megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy
bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal
egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra
értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A
tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben
felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve
a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot
az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A beszerzés, logisztika modullal
az árubeszerzéseinket fogjuk digitálisan kezelni. A Gyártási modullal a gyártási
tevékenységünk folyamatai, a receptúránk kerül egy rendszerbe. A projekt
sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz
kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint
árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen
javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további
fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2023.01.03.