Rólunk
Komplex informatikai rendszer fejlesztése

SZERZŐDÉS
SZÁMA: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01698
SZERZŐDÉS
CÍME: A Merkátor-Tex Kft. komplex informatikai rendszer fejlesztése.
SZERZŐDŐ
NEVE: MERKÁTOR-TEX Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű
Társaság
Konstrukció keretében igényelt
kölcsön
15 290 000 Ft 50,00 %
Konstrukció keretében igényelt vissza nem
térítendő támogatás 12 232
000 Ft 40,00 %
A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretében bevezetésre került egy
integrált, ügyfél központú, a vállalat szervezeti felépítéséhez illeszkedő,
annak belső, értékesítési folyamatait támogató szolgáltatás, melynek
segítségével hatékonyan tudjuk tárolni és kezelni a jelenlegi, potenciális
ügyfelek adatait és a velük történt eddigi kommunikációt. A rendszer képes
tárolni az ügyfelekhez köthető dokumentumokat, szerződéseket, ajánlatokat. A HR
modul egy olyan megoldás, mely segít a dolgozók alap és kiegészítő adatainak
strukturált nyilvántartásában, így segíti a törvényi kötelezettségek
betartását. A digitalizált és egységesen kezelt adatok ráadásul lehetővé teszik
bizonyos munkafolyamatok automatizálását, és segítik a cég működési
hatékonyságát. A feladatok státuszait követő rendszer a felmerülő problémák és
feladatok kezelésének teljes életciklusa és státuszainak állapota egyértelműen
nyomon követhető, a felelőségi viszonyokkal együtt. A munkafolyamat-irányítási
rendszer az információs technológia megoldásait felhasználva végzi a
munkafolyamatok automatizálását. Az elektronikus iratkezelési modul
rendeltetett a cég dokumentumait szabályozottan és naprakészen egy helyen
digitálisan tárolni, ezzel elősegítve, hogy mindig és mindenki megtalálhassa a
számára szükséges dokumentumokat. A rendszer többszintű jogosultságkezeléssel
rendelkezik, így könnyen megoldható, hogy mindenki a jogosultságának
megfelelően kereshessen a dokumentumok között, illetve, hogy a fontosabb, vagy
bizalmasabb dokumentumok ne juthassanak illetéktelenek kezébe. A CRM modullal
egy rendszerben tárolhatjuk partnereink, ügyfeleink adatait, és számukra
értékesítési és marketing tevékenységet tudunk kezdeményezni. A
tudásmenedzsment modul abban segíti a felhasználókat, hogy a cégben
felhalmozott információkat és tudást rendszerezetten tárolja, ezzel is segítve
a költséghatékony, gyors és pontos feladatvégzést úgy, hogy ezen tudásanyagot
az érintett kollegák rendelkezésére bocsájtja. A beszerzés, logisztika modullal
az árubeszerzéseinket fogjuk digitálisan kezelni. A Gyártási modullal a gyártási
tevékenységünk folyamatai, a receptúránk kerül egy rendszerbe. A projekt
sikeres megvalósítása racionalizálja és egyszerűsíti a cég vállalatirányításhoz
kapcsolódó folyamatait. Ez által jelentős költségmegtakarítást, valamint
árbevétel növekedést érhet el a vállalkozás, amely hosszú távon egyértelműen
javítja a versenyképességét. A rendszer képessé teszi a céget további
fejlesztések megvalósítására.
A projekt befejezési dátuma: 2023.01.03.